کد خبر: 25628
تعداد نظرات: 1 نظر
تاریخ انتشار: - اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷
برای کاهش استرس مواد غذایی زیر را مصرف کنید: كارشناسان مصرف هشت ماده خوراكی زیر را برای كاهش استرس توصیه كردند: ماست:روشهای کاهش استرس مصرف ماست به خصوص در تابستان به دلیل سبك بودن و هضم راحت آن غذای مناسبی برای کاهش استرس است. به اعتقاد كارشناسان ماست و دیگر مواد لبنی كه سرشار ازاسید... مطالعه بیشتر »

برای کاهش استرس مواد غذایی زیر را مصرف کنید:

كارشناسان مصرف هشت ماده خوراكی زیر را برای كاهش استرس توصیه كردند:

ماست:روشهای کاهش استرس
مصرف ماست به خصوص در تابستان به دلیل سبك بودن و هضم راحت آن غذای مناسبی برای کاهش استرس است. به اعتقاد كارشناسان ماست و دیگر مواد لبنی كه سرشار ازاسید آمینه «تیروزین» است مقدار ترشح «سروتونین» در مغز را افزایش داده و باعث آرامش می‌شود و استرس را کاهش میدهد.

شكلات تلخ:روشهای کاهش استرس
از آنجایی كه بدن به آنتی‌اكسیدان نیاز دارد با مصرف شكلات تلخ می‌توان این آنتی‌اكسیدان را كه به شكل فلانوئید است به بدن رساند و این ماده ترشح هورمون‌های استرس‌زا را كاهش می‌دهد.

مركبات:روشهای کاهش استرس
مصرف مركبات به دلیل داشتن شكر طبیعی می‌تواند استرس را كاهش دهد.

بادام:روشهای کاهش استرس
بادام نیز یکی دیگر از مواد غذایی است که برای کاهش استرس مفید است.بادام به دلیل داشتن ویتامین B2 ،E و منیزیم می‌تواند با تاثیرات نامطلوب استرس‌ مبارزه كند.

چای:روشهای کاهش استرس
مصرف چای می‌تواند همانند یك دارو ذهن شما را آرام كند.

ماهی:روشهای کاهش استرس
ماهی نیز به دلیل داشتن ویتامین B12 و B6 می‌تواند حالت‌های افسردگی را از شما دور كند.

كلم بروكلی:روشهای کاهش استرس
مصرف این نوع كلم به دلیل داشتن اسید فولیك برای کاهش استرس مفید است و احساس اضطراب، ترس و افسردگی را دور كند.

  1. سیر:روشهای کاهش استرس
    سیر علاوه بر اینكه برای کاهش استرس مفید است،می‌تواند مقدار گلوگز خون را كاهش دهد.
ارسال به تلگرام
برچسب ها:
ارسال به دوستان
انتشار یافته: 1

اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷

دم شما گرم….

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ها
چندرسانه ای